AKADEMİK DANIŞMANLAR LİSTESİ
BÖLÜMÜ |
PROGRAMLAR |
SINIFI |
DANIŞMAN |
ODA |
DAHİLİ |
GÖRÜŞME SAATİ |
BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ |
Bilgisayar Programcılığı |
I |
Öğr.Gör.Dr. Erhan KAHYA |
2.KAT |
4024 |
Salı 14.00-16.00 |
II |
||||||
Bilgisayar Programcılığı (İ Ö) |
I |
Öğr.Gör. Ersoy MEVSİM |
2.KAT |
4036 |
Cuma 10.20-12.00 |
|
II |
||||||
BİTKİSEL ve HAYVANSAL ÜRETİM |
Seracılık |
I |
Doç.Dr. Elif TÜRKBOYLARI |
2.KAT |
4013 |
Salı 15.30-17.00 |
II |
||||||
ELEKTRİK ve ENERJİ |
Elektrik |
I |
Öğr.Gör. Erhan KINALI |
2.KAT |
4030 |
Çarşamba 13.30-15.20 |
II |
||||||
Elektrik (İ Ö) |
I |
Öğr.Gör.Mücella CİHAN TÜKENMEZ |
2.KAT |
4029 |
Salı 15.30-17.30 |
|
II |
||||||
İklimlendirme ve Soğutma Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör. Hakan MUTLU |
2.KAT |
4017 |
Salı 10.30-12.00 |
|
II |
||||||
ELEKTRONİK ve OTOMASYON |
Elektronik Haberleşme Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör. Dilşat UNAKITAN |
2.KAT |
4032 |
Salı 09.00-11.00 |
II |
||||||
Elektronik Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör.Dr. Figan DALMIŞ |
2.KAT |
4028 |
Pazartesi 13.30-15.20 |
|
II |
||||||
Biyomedikal Cihaz Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör. Zafer BAYRAM |
2.KAT |
4015 |
Salı 08.30-10.30 |
|
II |
||||||
Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör. Fatih ÖZEN |
2.KAT |
4040 |
Salı 14.00-16.00 |
|
II |
||||||
Mekatronik |
I |
Öğr.Gör. Duygu HÜYÜK |
2.KAT |
4027 |
Çarşamba 13.30-15.30 |
|
II |
||||||
GIDA İŞLEME |
Gıda Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör. Cevdet ARITAŞI |
2.KAT |
4021 |
Perşembe 13.30-15.30 |
II |
||||||
İNŞAAT |
İnşaat Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör.Aysun ERTEKİN |
2.KAT |
4050 |
Çarşamba 11.30-13.30 |
II |
||||||
Yapı Denetimi |
I |
Öğr.Gör.Dr. Huzur DEVECİ |
2.KAT |
4035 |
Salı 14.30-16.20 |
|
II |
||||||
MAKİNE ve METAL TEKNOLOJİLERİ |
Makine |
I |
Öğr.Gör. M. Akif KARATAŞER |
2.KAT |
4007 |
Çarşamba 09.30-11.30 |
II |
||||||
Makine Resim ve Konstrüksiyonu |
I |
Öğr.Gör.Dr. Hatice ŞİMŞEK |
2.KAT |
4066 |
Cuma 11.00-12.00 |
|
II |
||||||
Tarım Makineleri |
I |
Öğr.Gör. Mehmet CİVELEK |
2.KAT |
4051 |
Çarşamba 09.30-11.00 |
|
II |
||||||
MALZEME ve MALZEME İŞLEME TEKNOLOJİLERİ |
Mobilya ve Dekorasyon |
I |
Öğr.Gör.Dr. Bahadır ALTÜRK |
2.KAT |
4045 |
Salı 14.00-16.00 |
II |
||||||
MOTORLU ARAÇLAR ve ULAŞTIRMA TEKNOLOJİLERİ |
Otomotiv Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör.Dr. Serkan TUĞ |
2.KAT |
4047 |
Çarşamba 10.30-12.20 |
II |
||||||
TEKSTİL, GİYİM, AYAKKABI ve DERİ |
Giyim Üretim Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör. Nazan ÖZCAN |
2.KAT |
4046 |
Perşembe 13.30-15.30 |
II |
||||||
Tekstil Teknolojisi |
I |
Öğr.Gör. Yasemin ÇİFTÇİ ŞENER |
2.KAT |
4026 |
Salı 08.30-9.15 Çarşamba 08.30-09.15 |
|
II |
AKADEMİK DANIŞMANIN GÖREVLERİ:
(1) Her eğitim öğretim yarıyılı başında ders kayıt işlemleri kapsamında ders ekleme ve seçme veya bırakma tarihlerinde ilgili Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulunda hazır bulunmak, hazır bulunamayacağı koşullarda ise Bölüm Başkanının onayı ile görevini bir başka Öğretim Elemanına devretmek ve durumu öğrencilere ilgili tarihlerinden en az bir gün önce duyurmak,
(2) Ders programının düzenlenmesine katkı sağlamak,
(3) Akademik Danışmanı olduğu öğrencileri Üniversite, Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu ve Bölüm olanakları hakkında bilgilendirmek,
(4) Öğrencilere bilimsel ve mesleki açıdan rehberlik etmek,
(5) Öğrencileri bağlı oldukları kanun, hüküm, yönetmelik ve yönergeler konusunda bilgilendirmek,
(6) Öğrencileri dersler hakkında bilgilendirmek ve ders seçiminde yardımcı olmak,
(7) Öğrencilere ders denkliği ve ders muafiyeti gibi akademik konularda rehberlik etmek,
(8) Öğrencinin her yarıyıl başında derslere kayıt yaptırmasında, ders değiştirmesinde ve/veya ders bırakmasında rehberlik etmek,
(9) Öğrencilerin ders ve derslerdeki başarı durumlarını izlemek, başarısızlık durumunda ise başarısızlığa yol açan nedenleri araştırmak ve çözüm getirmeye çalışmak,
(10) Öğrencilerin varsa çözüm getirilemeyen sorunları hakkında Bölüm Başkanını bilgilendirmek,
(11) Gerekli görülen hallerde öğrencileri psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri alabilmeleri için Üniversite bünyesindeki veya dışındaki ilgili birimlere yönlendirmek,
(12) Öğrencilerin genel durumunu izleyerek ihtiyaç halinde ve olabildiği ölçüde burslardan veya benzer olanaklardan faydalanabilmesi için girişimlerde bulunmak,
(13) Öğrenciler tarafından memnuniyet bildirilmesi ve şikayetlerin oluşturulması varsa bu konudaki anketlerin doldurulmasını sağlamak ve sonuçlarını inceleyerek değerlendirmek,
(14) Öğrencileri ders dışı zamanlarının etkin kullanımını sağlamak amacıyla katılabilecekleri kültür ve sanat etkinliklerine yönlendirmek,
(15) Görüşme gün ve saatleri ile bu konudaki değişiklikleri öğrencilere duyurmak,
(16) Akademik Danışmanlar Kuruluna katılmak,
(17) Her yarıyıl başında öğrencilerin ders kayıtları işlemlerinin Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi E-Üniversite Sistemi üzerinden ilgili yönetmelik ve usullere uygun olarak gerçekleştirmelerini sağlamak
(18) Ders kayıt işlemlerini incelemek ve onaylamak,
(19) Ders kayıtlarında kayıt onay sayfası çıktılarının nüshalarının imzalanmasını sağlamak ve bir nüshasının Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşlerine; bir nüshasını öğrenciye ve bir nüshasını her öğrenci için açacağı öğrenci bilgi dosyasında tutmaktır.